menusearch
nasbecooler.com

تعمیر بوتان

(0)
(0)
تعمیر بوتان

تعمیر بوتان

شرکت سرما گستر مرکز تخصصی تعمیر بوتان توسط تکنسین ها وسرویسکاران ماهر و با تجربه بوتان سابقه خدمت پانزده ساله در شرکت بوتان تعمیر سرویس پکیج دیواری بوتان به نو و در حد نو تعویض و تعمیر قطعه خراب و تعویض جایگزین قطعه اصل بوتان تعمیر کاران ما با به کار گیری مهارت خود خیال شما را راحت و از هزینه های بیهوده جلوگیری می‌نمایند.

 

مرکز تخصصی خدمات بوتان در نارمک

مرکز تخصصی تعمیر بوتان نمایندگی بوتان واقع در نارمک شرق تهران است اما سرویسکاران ما در اسرع وقت در سراسر تهران آماده خدمات و سرویس دهی هستند .تعمیر بوتان انواع مدل های پکیج دیواری از تخصص ما بوده این مرکز فقط نمایندگی و تعمیر محصولات بوتان را انجام می‌دهد.

 

 

تعمیر بوتان

 

انواع مدل های پکیج بوتان 

پکیج نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که امروزه بسیار پرطرفدار و محبوب است.برای عیب یابی تعمیر بوتان  ابتدا باید مدل آن را شناسایی کرده و سپس عیب یابی آن را انجام دهید زیرا توجه به مدل پکیج ارورهای آن را می‌توان برطرف کرد.

 

  • پکیج بوتان دیواری مدل Verona

  • پکیج بوتان دیواری مدل Perla pro
  • پکیج بوتان دیواری مدل Optima
  • پکیج بوتان دیواری مدل Calda venizia
  • پکیج بوتان دیواری مدل Benessere pro
  • پکیج بوتان دیواری مدل Parma
  • پکیج بوتان دیواری مدل Nuova acqua
  • پکیج بوتان دیواری مدلCV 424

ارورهای پکیج دیواری بوتان 

در هنگام عیب یابی پکیج بوتان تعمیر بوتان اگر با ارور E02 مواجه شوید باید بدانید که ایراد از کلید حرارتی مبدل است. ارور E03 زمانی نمایش داده می‌شود که مشکل از پرشر سوئیچ عدم خروج دود از فن و ترموستات است  که در صورت لزوم باید تعویض شوند.

نمایش کد خطای E04 که نشان دهنده فشار کم آب است که در این حالت باید فشار آب را افزایش داده شود.

  مشاهده ارور E11 باید بدانید که برد دستگاه و یا مشعل پکیج با مشکل رو به رو شده است.پیدا کردن تعمیر بوتان را به متخصصان بوتان ما بسپارید.

 

خطاهای پکیج بوتان شامل

ارورهای پکیج بوتان E06 که برای نمایش قطع شدن ان تی سی (سنسوری جهت تشخیص دمای آب مصرفی است استفاده می‌شود.

نمایش کدخطای E07 نشان دهنده این است که ان تی سی گرمایشی قطع شده و باید وصل شود و در صورتی که وصل شد و مشکل برطرف نشد  باید بدانید که ان تی سی به صورت کلی خراب شده است. کد خطا E01 مشکل از شعله پکیج بوتان است، در این حالت مشکل پکیج روشن نشدن شعله پکیج بوتان است.

 

تعمیر پکیج بوتان در تهران سرویس ماهرانه تبدیل پکیج خراب به در حد نو توسط تیم ماهر ما در تمام مناطق تهران

 

تلفن تعمیر بوتان در تهران

شرکت سرما گستر با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات نمایندگی بوتان و کولر گازی ایران رادیاتور به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است.

 

با داشتن متخصصین دوره‌ دیده با تجربه پانزده سال خدمت در نمایندگی بوتان ایران رادیاتور و ارگانهای دولتی شخصی در تمام نقاط تهران در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.جهت تماس و سفارش با تلفن های نمایندگی تماس و سفارش تعمیر بوتان خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

تلفن تعمیر بوتان | 09123156242 | 77952290

 

روش مناسب تخلیه گازهای سمی

استفاده از گاز از رایج‌ترین و امن‌ترین منابع مورد استفاده جهت آشپزی، تامین گرمایش و آب گرم مصرفی شستشو  است؛ البته به شرطی که کلیه موارد ایمنی در نصب محصولات مرتبط رعایت شود .عملکرد صحیح و ایمنی یک وسیله گازسوز، مشروط به تامین هوای لازم جهت احتراق کامل و همچنین تعبیه اصولی سیستم خروج گازهای ناشی از احتراق به خارج فضای ساختمان محل زندگی است.

 

عدم تامین شرط اول، منجر به تخلیه نامناسب گازهای ناشی از احتراق و کاهش سطح اکسیژن و عدم تامین شرط دوم، منجر به افزایش سطح گازهای سمی، به ویژه منوکسد کربن در فضای محل زندگی نصب پکیج دیواری می‌شود.تعمیر بوتان توسط تیم ماهر بوتان برترین نمایندگی خدمات سرویس تعمیر بوتان در شرق تهران

 

احتراق نادرست وجود منواکسید کربن

اگر اکسیژن کافی برای سوختن کامل وسیله گازسوز به آن نرسد، سوخت گاز ناقص شده و گازهای دیگری به خصوص منوکسیدکربن تولید می‌شود.هنگام استفاده از وسایل گازسوز، برخی از عواملی که می‌تواند باعث کاهش اکسیژن هوای مصرفی در محیط زندگی   بروز احتراق ناقص در مشعل شود جلوگیری نمایید

 

تعمیر پکیج بوتان سرویسکاران با تجربه استفاده از قطعات اصلی بوتان گارانتی دریافت قطعه از بوتان مرکزی

 

چگالی محیط نصب پکیج

 

با توجه به این که چگالی هوا و مونوکسید کربن در دمای یکسان، نزدیک به هم می‌باشند و دمای گازهای ناشی از احتراق بیشتر از دمای محیط است و با افزایش دما، چگالی کاهش می‌یابد.

 

در این صورت مونوکسید کربن با دمای بالاتر از دمای محیط، دارای چگالی کمتری نسبت به هوای محیط بوده و میل به صعود و قرار گرفتن در سطوح بالای فضای محیط و نصب دستگاه را دارد. اما به دلیل هم دما شدن سریع با محیط، به سطوح پایین‌تر آمده، با هوا ترکیب شده و فضا را آلوده به گاز منو اکسید کربن می‌کند.

 

 

     

    linkedin