menusearch
nasbecooler.com

نصاب حرفه ای کولرگازی

۱۴۰۰/۷/۳ شنبه
(0)
(0)
نصاب حرفه ای کولرگازی
نصاب حرفه ای کولرگازی

نصاب حرفه ای کولرگازی

نصاب حرفه ای کولرگازی واسپیلت با سابقه خدمت بالا درتمام مناطق تهران نصب کولر گازی چگونه است؟ شرکت سرما گستر  به شما در نصب و راه اندازی کولر گازی کمک می‌کند.

 

اول از هر چیزی باید گفت که بهتر است از یک تیم متخصص برای نصب و راه اندازی کولرهای گازی کمک بگیرید و اگر با لوله کشی و قطعات الکترونیکی آشنایی دارید می‌توانید با این مقاله کولر گازی منزل خود را نصب کنید.

 

نصاب حرفه ای کولرگازی

مراحل نصب کولر گازی

ما در مقاله نصب کولر گازی حرفه ای در تهران به مزایا و معایب کولر گازی پرداختیم.در مراحل نصب کولر گازی لازم است نصاب حرفه ای کولرگازی کار تعمیر، نصب لوله کشی و.. را انجام دهید.

پس قرار نیست ما راه اندازی کولرگازی را به شما نشان دهیم.بلکه قرار است در حالت اولیه کولر گازی را در مکانی درست نصب کنیم.سپس به سراغ راه اندازی و روشن کردن کولر گازی می‌رویم.روشن کردن کولر گازی نیز نیاز به تخصصی ندارد و فقط کافی است طبق دفترچه راهنمای کولر، کولر گازی را روشن کنید.

 

هزینه نصب کولر گازی چقدر است؟

هر شرکتی برای نصب، نصاب حرفه ای کولرگازی و.. قیمت‌هایی را در نظر دارد.افراد با توجه به خدماتی که شرکت‌ها برای نصب، سرویس کاری، تعمیر و راه اندازی کولرهای گازی در نظر گرفته اند مبالغ را به شما اعلام می‌کنند.معمولا هزینه ی نصب هر مدل کولر گازی با مدل دیگر فرق می‌کند.

چرا که در نصب و تعمیر کولر قطعات کولر گازی قیمت متفاوتی دارند که شرکت موظف است با توجه به هزینه‌هایی که برای سرویس کاری شما پرداخت کرده است، هزینه ای کلی به شما اعلام کند.

 

نصاب حرفه ای کولرگازی

 

برای نصب کولر گازی به چه تجهیزاتی نیاز داریم؟

 

بعضی افراد برای کندن وجابجایی کولرگازی خود به دلیل صرفه جویی اقدام کرده ومتاسفانه به علت اطلاعات نداشتن از چکونگی خدمات فنی آسیب جدی وضرروهزینه بالا یی جهت نصب دوباره به خود می‌زنند وگاز فریون اسپیلت کلا تخلیه می‌شود وهزینه شارژگاز بالا بودوکولرگازی خراب می‌شود

 

پس لطفا جابجایی کولرگازی خود به افراد متخصص بسپرید واز هزینه بالا جهت نصب دوباره جلوگیری کنید

 

نصب کولر گازی درست وحرفه ای چگونه است؟

نصاب حرفه ای کولرگازی در حین نصب کولرهای گازی شما نیاز به یک سری تجهیزات دارید.این تجهیزات به شما کمک می‌کند تا راحت تر کولر گازی را نصب کنید.

  1. دستگاه متر و مولتی متر.گیج گرد بر.انواع مدل پیچ گوشتی. لوله بر

  2. پمپ وکیوم

  3. گیج

  4. دریل

  5. چکش

  6. آچار فرانسه خم کن لوله

  7. کاتر.سیم چین

نصب یونیت داخلی کولر گازی به چه صورت است؟

نصب کولر گازی واسپیلت وداکت اسپیلت چگونه است؟اگر شما کولر آبی دارید و قصد دارید در کنار کولر آبی یک مدل کولر گازی واسپیلت را نصب کنید بهتر است اصلا این آموزش را نبینید و برای نصب هیچ اقدامی‌نکنید.

اصلا کار درستی نیست که در کنار کولرهای گازی که یک سیستم تهویه مطبوع است، یک نوع کولر آبی نصب شود.کولر گازی رطوبت و دمای محیط را کنترل می‌کند.این در حالی است که کولر آبی محیط را مرطوب می‌کند.

پس هر چقدر هر دو کولر وظایف خود را به خوبی انجام دهند اما باز بی فایده است. همه می‌دانیم که کولرهای گازی یونیت داخلی و خارجی دارد و برای نصب آنها باید به صورت جداگانه هر یونیت را نصب کرد.

 

شرایط مناسب نصب کولرگازی چیست ؟

اول از هر چیزی باید محلی مناسبی برای نصب اسپیلت پیدا کنید چرا که در دکوراسیون منزل نباید مشکلی رخ دهد.همچنین کولر باید بتواند به بیشتر فضای ساختمان دسترسی داشته باشد تا هوای خنک را هدایت کند.

پنل داخلی را باید به صورت افقی نصب کنید. اما باید دو نکته را در نظر بگیرید.یکی اینکه جنس دیوار باید محکم باشد تا تحمل کولر گازی واسپیلت را داشته باشد و البته از دربل‌های کیسه ای استفاده شود تا محیط کثیف نشود.

شرایط سوراخ کاری کولرگازی

نصاب حرفه ای کولرگازی برای سوراخ کاری جای کولر گازی باید شیب دار باشد طوری دستگاه را نصب کنید که برای تعمیر و سرویس کاری مشکلی رخ ندهد.

 

به آب لوله خارجی کولر دقت کنید تا نشتی وجود نداشته باشد.این موضوع بسیار مهم است که لوله تخلیه کولر باید به صورت شیب دار باشد چرا که رطوبت را می‌گیرد و برای تخلیه لازم است که کولر شیب مناسبی برای خروج رطوبت بدست آمده داشته باشد.اینکه خروجی دستگاه نشتی داشته باشد از نکات بسیار مهم در نصب و راه اندازی سیستم سرمایشی است.

 

مزایای کولرگازی در بازار امروزی

مزایای بسیار کولر گازی در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع این وسیله جایگزین دیگر لوازم مانند کولر آبی، پنکه، فن کویل و غیره شده است و کمتر ساختمانی را می‌توان دید که برای تهویه ساختمان از این وسیله استفاده نکند.

ب

ا توجه به رشد ساختمان سازی و افزایش پروژه های ساخت و ساز همچنین نیازمندی آنها به کولر گازی برای تهویه ساختمان بدون شک بازار کار نصب و تعمیرات کولر گازی آینده روشنی خواهد داشت.

 

از آنجایی که نصب و تعمیرات کولر گازی امری تخصصی بوده و تنها افرادی که از تخصص لازم برخوردار باشند می‌توانند در این بازار به موفقیت  دست یابند.

 

هزینه نصب و تعمیرات کولر گازی چقدر است؟

میزان هزینه نصب و تعمیرات کولر گازی تحت تاثیر عوامل گوناگونی است. مهم ترین عامل هزینه  نصب و تعمیرکار کولر گازی وسایل ولوله مسی وپایه وجوشکاری مس مشتری مداری، قیمت رقابتی، کیفیت ارائه خدمات، تبلیغات، سرعت عمل، خوش قولی از دیگر عوامل تاثیر گذار نصب کولرگازی است.

 

تعرفه خدمات کولر گازی چقدر است؟

تعرفه خدمات کولر گازی متناسب با نوع فعالیت و میزان آسانی یا سختی و تخصصی بودن متفاوت است. به طوری که  تعرفه سرویس کامل کولر گازی با تعرفه شستشو یا شارژ گاز کولر گازی متفاوت است.

 

لوله کشی شارژگاز تعمیر کولرگازی واسپیلت نصب کولرگازی درتهران نارمک .نمایندگی پکیج دیواری بوتان نارمک فروش انواع مدل های پکیج دیواری نصب رایگان دوسال گارانتی خدمات پس از فروش تعمیر پکیج بوتان فروش حوله خشک کن رادیاتور پره ای وپنلی بوتان درتهران ارسال درب محل ونصب وگارانتی

 

نصاب حرفه ای کولرگازی

 

نصاب کولرگازی ماهر 
نصاب کولرگازی حرفه ای 
نصاب کولرگازی با سابقه 
نصاب حرفه ای کولرگازی 

 

 نصاب حرفه ای کولرگازی کولرگازی با سابقه خدمت بالا در تهران نصب کولرگازی و داکت اسپیلت انواع برندها درشرکت ها بازار بانکها و تالارها و سفارتخانه و مترو شهر تهران
نصاب حرفه ای کولرگازی
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر