menusearch
nasbecooler.com

نصب کولرگازی شرق تهران

۱۴۰۳/۳/۱۷ پنج شنبه
(0)
(0)
نصب کولرگازی شرق تهران
نصب کولرگازی شرق تهران

نصب کولرگازی شرق تهران

 

آیا می‌دانستید نصب کولرگازی شرق تهران از اولیت های خدمت ما است کولرگازی های  زانتی، ایوولی، جنرال تاثیر بسیاری در عمر کولر و مقدار مصرف برق آن دارد؟

نصب کولر گازی یکی از مراحل مهم و حساس است که حتما باید توسط نصاب حرفه ای و بصورت صحیح و استاندارد نصب گردد.

 

اگر کولر گازی بصورت استاندارد نصب نشود صد در صد مصرف برق آن بالا خواهد رفت و به مرور زمان دچار مشکل شده و کمپرسور آن که گرانترین قطعه کولر گازی است آسیب خواهد دید.

 

نصب کولرگازی شرق تهران

 

مشکلاتی که درصورت نصب نادرست برای کولر گازی پیش می‌آید

 

احتمال کاهش مقدار سرمایش کولر گازی افزایش مقدار مصرف برق اسپیلت  فشار وارد شدن به کمپرسور و در نهایت سوختن آن احتمال آب ریزی از زیر پنل ایجاد سر و صدای نا هنجاردر صورت نیاز نصب کولرگازی شرق تهران با ما در ارتباط باشید.

 

چه زمانی کولرگازی نیاز به شارژکردن کاز دارد؟

 

نحوه خنک کردن  کولر گازی با استفاده از چرخش گازی مخصوص از جنس گازهای فریون است.

 

بدین ترتیب که گاز داخل کولر گازی، گرمای داخل اتاق را جمع کرده و به یونیت خارجی منتقل می‌کند و یونبت خارجی نیز گرما را از گاز به محیط بیرون منتقل می‌کند بدین صورت هوای داخل اتاق خنک و سرد می‌شود.

 

حال اگر مقدار گاز کولر گازی کم شود علاوه بر کاهش مقدار سرمایش و افزایش مصرف برق، کمپرسور کولر گازی نیز آسیب و خراب خواهد شد.

 

امروزه بیشترین نوع گازی که در کولر گازی مورد استفاده قرار می‌گیرد گاز R22 و گاز R410 است. این نوع گازها اساسا با هم متفاوت هستند و نمی‌شود هر کدام از آنها را به جای دیگری استفاده نمود.

 

نصب کولرگازی شرق تهران

 

زمان مناسب شارژگاز

بهترین زمان جهت شارژ گاز کولر گازی، ابتدای شروع فصل گرما بوده  تا جهت جلوگیری از آسیب دیدن کمپرسور و جهت کاهش مصرف برق کولر، کنترل مقدار گاز و تکمیل کردن آن انجام شود.شارژ کولرگازی توسط نصب کولرگازی شرق تهران برای مشتریان گرامی انجام می‌شود.

 

خدمات ما در شرق تهران

 

شرکت سرما گستر  با کادری کاملا متخصص در زمینه خدمات سرمایشی، گرمایشی و فروش در خدمت شما عزیزان جهت نصب کولرگازی شرق تهران است.

 

همکاران ما در شرکت سرما گستر با داشتن تخصص و تحصیلات مرتبط با سیستم های سرمایشی و گرمایشی و با حس مسئولیت پذیری، خدمات مربوطه را بصورت حرفه ای و تخصصی انجام می‌دهند.

 

در صورتی که شما عزیزان نیاز به خدمات تعمیراتی و نصب و سرویس اسپیلت و داکت اسپیلت دارید با تماس شماره های ما می‌توانید درخواست خدمات کرده وهمکاران ما در اسرع وقت و موعد مقرر در محل جهت خدمات حاضر می‌شوند.

 

محل مناسب جهت نصب کولر گازی

 

هنگام انتخاب مناسب جهت محل نصب کولرگازی شرق تهران باید عوامل مختلفی را در نظر گرفت. اولین نکته این است که کمپرسور دستگاه و پنل  را در مکان مناسبی قرار دهید که ایمن باشد و فضای کافی برای نصب تجهیزات داشته باشد.

 

به علاوه محل نصب باید به لوله‌هایی برای اتصال تجهیزات دسترسی داشته باشد. بنابراین باید از نصب دستگاه در فضای بسته و بدون تهویه اطمینان حاصل کنید.

 

در نهایت باید در نظر داشت که فاصله بین دستگاه و دیوارها و سایر اشیاء نباید از پنجاه  سانتی متر نزدیکتر باشد تا امکان دسترسی آسان فراهم شود.

 

نصب کولرگازی شرق تهران

 

قیمت خدمات کولرگازی

 

قیمت خدماتی نصب کولرگازی شرق تهران و راه اندازی آن را چنانچه از سایت معتبر و یا تماس با کارشناسان ما می‌توانید بدانید  می‌توان گفت خدمات مطابق با نرخ اتحادیه است.

 

در مورد هزینه نصب لازم نیست نگران خاصی داشته باشید؛ چرا که مدل کولر گازی شما با شیوه نصب مشخص می‌کند که شما باید چه هزینه ای را در نظر بگیرید.

 

آشنایی با سایت مناسب جهت خدمات نصب

 

متاسفانه برخی از سایت های که در زمینه خدمات نصب انواع کولر گازی فعالیت می‌کنند با قیمت های بالایی از سوی نصاب کولر گازی شما را روبرو می‌کنند.

 

اگر به سایتی معتبر برای مشاوره تماس و مشاوره از ما بخواهید کارشناسان شما را راهنمایی خواهند کرد و دیگر برندهای مطرح مانند سامسونگ و ال جی مراجعه کنید.

 

قبل از هر کاری می‌توانید از خدمات مشاوره 09123156242 | 77952290 کمک بگیرید هزینه نصب را قبل از اعزام نصاب به محل برآورد کنید.

 

البته خدمات نصب کولرگازی در حدود سه الی پنج ساعت با توجه به سختی کار وقت می‌برد عده ای از همکاران بی توجه به کیفیت کار نصب را با سرعت انجام و راندمان کولرو کیفیت سرمایش و گرمایش کولر کم می‌شود.

 

تلفن نصب کولرگازی شرق تهران | 09123156242 | 77952290

 

 شرکت سرما گستر خدمات نصب کولرگازی شرق تهران تکنسین های ما اولویت خدمات شرکت سرما گستر شرق تهران مناطق نزدیک است زیرا به دلیل ترافیک و طرح ترافیک زودتر رسیدن جهت خدمات مد نظر ما است .
نصب کولرگازی شرق تهران
linkedingoogle
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر